Model plastikowy do sklejania w skali 1:35, autobusu wojskowego Opel Blitz 3.6-47 Omnibus W39 z okresu II wojny światowej. Autobus produkowany przez niemiecką firmę Opel, zbudowany na podwoziu samochodu ciężarowego, mieszczący około 29 pasażerów. Seryjna produkcja autobusu rozpoczęła się w drugiej połowie 1939 roku, niemal w tym samym czasie co inwazja Niemiec na Polskę i rozpoczęcie II wojny światowej. Wehrmacht wykorzystywał je do szybkiego transportu żołnierzy, jako polowe centra dowodzenia, centrale telefoniczne, piekarnie, pralnie, sanitarki oraz wozy propagandowe. Autobusy Opel Blitz 3.6-47 były używane przez armię do samego końca wojny, ale zaraz potem szybko zniknęły, ustępując miejsca bardziej nowoczesnym osiągnięciom koncernu Opel w pierwszych latach powojennych.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.