Model plastikowy do sklejania w skali 1:72, radzieckiego samolotu myśliwskiego MiG-31. Dwumiejscowy, ciężki myśliwiec naddźwiękowy powstały w biurze konstrukcyjnym Mikojana i Guriewicza, oblatany w 1975 roku, produkowany w latach 1977-94 w Zakładach Lotniczych Sokół. Pierwszy samolot seryjny w którym zamontowano radar ze skanowaniem fazowym, oznacza to że ma możliwość zwalczania kilku celów powietrznych równocześnie oraz może odpalić salwę czterech rakiet do czterech manewrujących obiektów oddalonych od siebie. Jest także jednym z niewielu samolotów produkowanych seryjnie, który jest w stanie długotrwale utrzymywać prędkość naddźwiękową bez użycia dopalacza. MiG-31 jest podstawą obrony powietrznej w Siłach Powietrznych Federacji Rosyjskiej, w 2005 roku rozpoczęto kompleksową utajnioną modernizację samolotu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.