Model plastikowy do sklejania w skali 1:35, polskiej armaty 47mm wz. 25 Pocisk z okresu międzywojennego. Zawartość:- model do sklejania wz. 25 Pocisk. Historia:Polska prototypowa armata kalibru 47mm z zamkiem półautomatycznym, wyprodukowana w ilości około 4-10 egzemplarzy w latach 1925-28. Powstała na potrzeby konkursu na nowe działo towarzyszące dla Wojska Polskiego, był to projekt polskich Zakładów Amunicyjnych Pocisk SA w Warszawie. Projekt armaty wygrał konkurs, ale pomimo tego nie rozpoczęto produkcji seryjnej, ze względu na parametry niesatysfakcjonujące przedstawicieli wojska. Wojsko Polskie było użytkownikiem czterech armat wz. 25 Pocisk, w 1932 roku uzbrojono w nie pojazdy TKD. Malowanie:Cały pojazd malowany w trójbarwny kamuflaż w kolorach oliwkowo-zielonym, szaro-piaskowym i ciemnobrązowym. Kontury plam rozmyte.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.